Základní škola v Teplé, příspěvková organizace
Základní škola v Teplé,p.o.

Turistický kurz - 9. třída

V předposledním týdnu června jsme absolvovali turistický kurz v Konstantinových lázní.

V předposledním týdnu června jsme absolvovali turistický kurz v Konstantinových lázní. V pondělí ráno jsme se setkali před školou a vyrazili do kempu La Rocca, po cestě jsme se stavili v Železničním muzeu v Bezdružicích. Ubytovali jsme se v překrásných chatkách. Druhý den nás čekal pochod k Panně Marii ve skále a na zříceninu hradu Gutštejn. Odtud jsme pokračovali do lomu Hradišťský vrch, kde si někteří zaplavali a vyzkoušeli paddleboardy. Místo obědů jsme dostávali svačinky v podobě sekané/řízku s chlebem a hořčicí. Každý večer nesměla chybět samozřejmě přehazka, kterou si všichni moc užili. Tento den se na nás přijeli podívat i naše milované jazykářky a přivezly spoustu dobrot. Třetí den jsme ráno šli pěšky do Břetislavi, kde jsme čekali na vlak, kterým jsme jeli do Pňovan. Byli jsme se koupat v přehradě Hracholusky, kde si někteří půjčili i šlapadla. Po návratu zpátky se nám otevřel bazén, který hned někteří šli vyzkoušet, zbytek si šel dát dvacet. Dostali jsme kvíz o prověření našich znalostí a pozornosti z cest a poté sladkou odměnu. K večeru přijela naše oblíbená paní učitelka Lukášková. Čtvrtý den jsme vyrazili, opět pěšky, na zříceninu hradu Krasíkov a poté šla polovina na Ovčí vrch a polovina na Dvůr Krasíkov za zvířátky. Konečně po třech dnech jsme neměli oběd formou svačinky, ale výtečné rýže, kterou si každý přidal. Po obídku jsme šli opět do bazénu a kluci, jako každý den, hráli fotbal s panem učitelem Keplem. Samozřejmě nás navštívil i pan ředitel, který s sebou vzal i zákusky, a pak s námi poseděl u táboráku, kde jsme si opekli buřty. V noci byl hrozný slejvák a bouřka, a všichni se báli, že jim odletí střecha nad hlavou. Ráno to někteří vzdali a cestou zpět šlo jen 13 odvážných z 18. Někteří se neobešli bez puchýřů a hrozné bolesti nohou. Po návratu jsme byli všichni rádi za naše domovy. Moc děkujeme našim učitelům, kteří nás celý týden chránili a užili si s námi spoustu legrace. A moudro nakonec: „Za každým kopcem, přijde další.“

DĚKUJEME, BUDETE NÁM CHYBĚT.